Mjao

 

 

Ja just det, jag har visst en blogg också.. Men ja, livet kommer i första hand. Därför lyckades jag med att inte ta en enda bild när jag var på kryssning förra helgen. Men bra hade vi det! Dock tog det slut alldeles för fort, och det var väldigt mycket bilåkande för en så kort resa. Det var dessvärre tyvärr inte den bästa kryssning jag varit på, men visst var den bra, det var den, och framför allt så var det underbart att få träffa Junie igen!


Det är inte kul att leva livet på detta vis, långt bort från de flesta av mina vänner och snart utan någonstans att bo. Det är panik, stress och ångest, samt tristess och längtan!

Vi är äntligen färdiga med det näst sista grupparbetet, och snart även med det sista. Sedan blir det hemtentamen, ve och fasa. Den är rysligt svår, det är liksom inte tydligt vad man skall göra. Jag skall skriva en affärsplan (som i mina ögon är något väldigt strikt och formellt), men samtidigt få in reflektioner och tankar där jag visar vad jag lärt mig, samt källhänvisningar till kurslitteraturen. Vet inte om det är bra eller dåligt att den inte får översskriva 5 sidor, ångest har jag i vart fall! Vill ju så oerhört gärna klara denna kurs!

Ser fram emot helgen nu minsann. Hela veckan har vi ätit vegetariskt och i princip inget socker. Längtar efter en god drink och en köttbit. Min mage mår inte bra av för mycket vegetarisk kost...


2011-02-24 @ 20:24:51 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback