Shoes

 

 

Jag blev förälskad här om dagen, i ett teakbord och i ett par skor. Efter att jag i ett par dagar försökt förtränga dessa underbara ting, utan någon framgång, så bestämde jag mig i dag för att ta med mig något av dem hem. Det blev skorna. Superfina wedges från DNA. Normalt avskyr jag denna skomodell, men dessa föll jag pladask för, och de fick mina fötter att se så mycket mindre ut!


Vad är det med kvinnor och skor? Allt för mycket SATC har gjort mig mer skogalen än någonson... Mitt hjärta suktar dock fortfarande efter bordet, hur kan ett materiellt ting väcka så starka känslor? Damn! Men har man ingenstans att bo så bör man undvika att köpa möbler, hur billiga och supervackra de än... Skor är bättre. Nu har jag ju i alla fall något nytt att ha på mig när jag ska på kryssning :)


2011-02-16 @ 17:28:38 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emelin

frågestund på bloggen ! fråga gärna något !, förlåt om jag är jobbig nu !


2011-02-21 @ 15:18:25
URL: http://meaaa.blogg.se/

Postat av: Stattinskan

Ibland undrar jag om jag är den enda kvinnan i världen som tycker att både skor och fötter bara är ett onödigt ont ;-D


2011-02-22 @ 15:37:23
URL: http://stattinskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback