Nyårsmål

 

 

I år blir det inga nyårslöften för mig. Jag brukar alltid ställa för höga krav på mig själv, och eftersom jag inte brukar uppfylla löftena så vill jag inte kalla dem för löften, sådana vill jag ju inte bryta!

I år har jag istället dessa mål att sträva efter och försöka uppnå:

1. Vara snäll mot mig själv; tillåta mig att misslyckas, försöka undvika att stressa upp mig, bara ta det lugnt ibland och sätta hälsan i första hand!

2. Jobba, skaffa erfarenhet och pengar!

3. Öva på att tänka positivt och inte alltid ta ut allt negativt i förskott

4. Skriva, läsa, umgås med folk och göra annat sådant som är berikande för mig

5. Ta något steg i rätt riktning mot att förverkliga någon av mina drömmar

6. Låta mina nära och kära veta hur mycket de betyder!

7. Hitta ett hem, och helst komma på vad jag vill ägna mitt liv åt, och var!


2011-01-08 @ 21:48:29 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Det var fina nyårsmål tycker jag :)


2011-01-09 @ 10:26:36
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Madeleine

Håller med Junie, det var bra nyårsmål :) Jag har inte heller gjort några nyårslöften, kommer inte på några bra plus att jag glömde bort de... :P


2011-01-11 @ 15:30:10
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback