Inflyttad

 

 

Är äntligen på plats i nya lägenheten, men här råder ett helvetiskt kaos. Det är oerhört ångestframkallande med alla grejer. Skall verkligen försöka att rensa ut bland dem, men jag har ju så mycket vackra saker. Helst skall allt stå framme på samma gång också, så att alla kan se dem! Måste bli många kafferep så att jag kan använda mina kaffeserviser och alla mina bakgrejer som jag envisats med att ta med. Tyvärr nog folk i vår umgängeskrets lite för unga för att uppskatta att komma och dricka kaffe och äta kakor..

Nåväl. Nu skall jag fortsätta att packa upp och försöka få någon ordning. Det är svårt när vi inte har en enda hylla att ställa grejer på, och helt vansinnigt dåliga garderober. Men det ska nog lösa sig på något vis..


Tack till världens underbaraste älskling för att han varit så duktig!


2011-04-06 @ 15:44:11 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Lisa

Nej, vad spännande med en ny lägenhet!

Jag vet att det kan bli ångestframkallande, men det löser sig säkert :)



sv. Just när det handlar om "Jag håller med"-kommentarerna undrar man såklart vad det är man håller med om, och dessutom är man lite nyfiken på varför man håller med.


2011-04-07 @ 00:46:13
URL: http://liisiish.blogg.se/

Postat av: Frida

Kommer bloggbesokare.se


2012-11-10 @ 08:53:47
URL: http://www.facebook.com/pages/Green-Check/472517072780814/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback