Pirates och mindfulness

 

 

I går natt var älskling, jag och Madde på premiären av Pirates of the Caribbean 4. Jag vet inte riktigt vad jag tycker..Någon höjdare var det inte, men ändå underhållande och inte direkt dålig. Den var väldigt förutsägbar, och innehöll inte så mycket nytt och fräscht. Ska dock se den igen innan jag bestämmer mig för om den är bra eller inte.

Mindfulness skall bli lösningen på mina problem, och jag har inköpt boken Mindfulness i vardagen. Det ska bli spännande att testa. Hoppas bara att jag verkligen gör mina övningar och så...

Livet är ok nu. Det har blivit många sena nätter då Madde varit här, vi har tittat på film och spelat diverse spel. Det är trevligt.

Större delen av sommaren är uppbokad, men en del saker kan jag avboka.

Älskling och jag skall jobba åt Inlandsbanan i sommar, det känns bra. Vi börjar lite smått tilll veckan, men sedan blir det kvällstid jämna veckor.

Det har inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden, men det beror ju på att jag börjar få ett liv igen. Det är så skönt att ha saker att göra om dagarna.


En film med två så otroligt heta människor som dessa här nedan, kan ju aldrig bli dålig! Eller vad tycker ni?





2011-05-19 @ 15:30:26 Permalink Vardag Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

härligt när de blir rödadagar samt klämdag så man kan vila, inte sant ? :D


2011-06-02 @ 17:07:45
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Postat av: Frida

Åh den filmen är sjukt bra! Johnny Depp är typ bästa skådisen!


2011-06-11 @ 17:32:59
URL: http://www.nattstad.se/fridaakarlsson

Postat av: Marit

"Aa heter ''Fluffman <3''


2012-11-10 @ 08:53:49
URL: http://www.facebook.com/Iphone5Tillbehor/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback