Fiiisk

 

 

I morse vaknade jag av mitt eget skrik. Jag drömde att pappa ropade på mig och jag svarade därför. Dock så var mamma precis påväg ner och trodde att jag ropade på henne, så allt blev skumt och jag var jätteförvirrad. Undrar om pappa vill mig något... Han ropade så sällan på mig när han var vid liv...


Jag är trött och har ingen ork alls. Det mesta känns jobbigt. Självklart har min lilla prinsessa Novalee gjort saker och ting bättre, dock så har hon en förmåga att störa när jag ska göra viktiga saker. Fast vad är egentligen viktigare än att leka och få ett barn att skratta tills hon kiknar? Älskar gullungen och vill inget hellre än att hon skall vara lycklig!




Fick så fina bilder av Junie igår. Hon tycks ha blivit ganska nöjd med bilden på mig och Eelajn..Och ja, en av oss är ju söt iaf : ).   Den andra fina bilden föreställer en "fiskehylla" på Hemköp. Jag fascinerades över det och tyckte att det borde heta "fiskhylla" istället, om det nu var så att det var där de förvarade fisk och dylikt. Såg framför mig hur man fick gå fram till hyllan och fiska... Full i skratt blev jag dock först när jag såg att det inte alls bodde fisk i hyllan, utan ost och grejer.. Kanske bör tilläggas att jag var allt annat än nykter just då..



2009-04-05 @ 19:47:15 Permalink Bilder Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Hemlig beundrare

Puss min älskade. När jag kommer hem ska jag pussa dig så mycket att du får skavsår på läpparna.


2009-04-05 @ 23:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback