Cherry

 

 

Livet är komplicerat, men det behöver inte alltid vara det. Jag skulle kunna ha ångest över hur mycket pengar jag spenderade igår, men istället så försöker jag tänka på hur trevligt jag hade. Det här ska vara den bästa tiden i mitt liv och då måste jag få umgås med de människor som kan hjälpa en bit på traven, kosta vad det kostar vill. 

Jag och Junie var på bio igår, vi såg Marley och jag. Den gjorde mig inte direkt på bättre humör, utan fick mig att gråta floder, vilket jag inte var ensam om. Usch, så sorlig den var! Saknar mina vovvar... Självfallet behövde vi en flaska vin att trösta oss med efter filmen, så vi drog till News. Vi fick sen sällskap av trevliga människor och drog vidare till O'learys.

Idag sov jag till klockan 16, så nu är jag helt väck i huvudet..Orkar inte göra något vettigt, trots att jag verkligen borde. Ska ta en dusch och sen kila över till Eelajn. :)



2009-04-02 @ 19:21:11 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback