The dead travels fast

 

 


Jag är sjuk och har därför knappt kunnat njuta av det underbart fina vädret, det suger. Jag vill bli frisk. Men mest av allt så vill jag bort härifrån. Jag vill fly till någon vacker plats där tiden står still och ingen stress existerar. Jag försöker hålla kvar harmonin som infunnit sig i mitt liv den senaste tiden, men det är inte lätt.

Idag var Junie och jag på NFI och diskuterade våra håruppsättningar. Jag tror mig veta ungefär vad jag vill ha och hoppas verkligen att det blir fint. Har köpt lite hårsmycken och beställt löshår för ca 2000. Det är ju verkligen inte värt det! Vågar inte tänka på hur mycket pengar jag kastar bort på bara en enda kväll, må den bli alldeles, alldeles underbar! Okej. Jag kan ju förhoppningsvis använda håret, klänningen, smyckena och skorna igen, men man vet ju aldrig. Nej, det får helt enkelt ta att bli en oförglömlig kväll. Det är inte långt kvar nu! Klockan 9.00 15/5 ska jag och Junie till NFI och få våra hår uppsatta. Är lite rädd att uppsättningen skall hinna förstöras innan kvällen, det vore enormt surt!

Vi har också haft projektredovisning idag. Finns väl egentligen inget att säga om det, mer än att det är skönt att det är över. Nu är det bara rapporten kvar, men det ska väl gå bra..






Till mammas stora förfäran har jag gått och förälskat mig, men inte i vem som helst, nejdå. Föremålet för min nyfunna kärlek är Don Henrie.


From Wikipedia, the free encyclopedia


"Don Henrie, also known as "The Vampire Don" and the self-proclaimed "Emperor", is best known for his role in the Sci-fi Channel reality show Mad Mad House, which first aired March 4, 2004.[citation needed] Prior to this, he worked nights as a micro electronics engineer[1] in San Diego.

Henrie has gone on to pursue a television career as well as model casually. He is currently the spokes model for Exile Asylum,[citation needed] a developing agency that promotes gothic and alternative models. The image he commonly depicts in his work is that of a vampire with Victorian influences to his fashion as well as usually incorporating colored contacts and artificial fangs.

He has also appeared at gothic-themed conventions and events as a personality and speaker[2][3], such as the February 2009 Paracon in Las Vegas[4].

Henrie suffers from fibromyalgia and sleeps in a coffin as a means of sensory deprivation to help relieve some of the pain and sensitivity associated with the condition[5]. He also prefers to stay away from sunlight as he suffers from sun poisoning[6]."







Är han inte underbart vacker!? Han dricker blod, har huggtänder, sover i en kista, tål inte dagsljus, har inget fett på kroppen, är ofattbart stark och har ett väldigt välutvecklat luktsinne. Han är en vampyr och jag vill ha honom! Han får jättegärna komma och bita i min hals!

Varför är vampyrer så himla sexiga? Får man önska sig en vampyr i studentpresent tro?








2009-04-27 @ 21:34:26 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: junie

oj wow, han såg ju inte helt fel ut du ;P


2009-04-28 @ 10:53:35
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Postat av: Hanna'

Men titta, titta ... Jag tror det var han som jag och en polare kollade in på youtube någon gång i somras. Fast det enda jag egentligen minns var nog en lam musikvideo som han var med i.


2009-05-02 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback