Bambi

 

 


Igår delade två små flickor på tre flaskor vin, det var spännande! Jag hade faktiskt jättetrevligt och hoppas att Junie också hade det. Elin däremot hade det troligen inte...Vi gick ut på stan för att hitta människor. Jag hjälpte otacksamma skåningar att flytta, och hittade en kille som körde oss hem sen. Att vara ute och springa visade sig inte vara någon jättebra idé....


Kvällen har varit dryg.. Jag känner mig ensam och är jättekramsjuk! Har ingen lust med någonting heller..Känns inte som om jag har något att se fram emot den närmaste tiden. Huffa.




- Vad bär du på?
- Jöj.
- Men varför ramlar du omkull så ofta?
- Stupjöj...





Bambis mamma
är död
mördad
skändad
lemlästad
oidentifierbar


Korpar kalasar
girigt
ivrigt på
rådjursinälvor
sliter och glufsar
festmåltid


Verkligheten är inte vacker




Puss på er!  <3


2009-04-07 @ 23:43:01 Permalink Dikter/Skrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Det jag minns av kvällen var i alla fall kul, även om jag var lite ledsen ett tag också... men jag har upptäckt att jag trivs väldigt bra i ditt sällskap Brallan, det är skönt att ha en vän att prata med och jag tycker vi ofta har skitkul tillsammans. Det betyder mycket för mig just nu ska du veta :)


2009-04-08 @ 21:49:59
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback