Oro

 

 

Tiden går så oerhört fort. Jag har inte fått något gjort idag heller, hjärnan går på högvarv men inga användbara idéer vill födas. Jag är fortfarande lite smått skruttig.

Vill försöka ta mig hem till Mattmar snarast möjligt, innan det är för sent. Men det kostar så himla mycket och jag har varken tid eller råd. Men det kan vara för sent när jag väl kommer dit efter jul, och då är jag rädd att jag aldrig kommer förlåta mig själv. Gode Gud, om du nu mot all förmodan skulle existera, nu har du din chans att bevisa det! Jag är sjuk av oro och kan knappt tänka på annat. Håll ut lille vän!

Nu ska här lagas Chili con carne, för MIN matlust är det minsann inget fel på. Att jag inte skäms!




2009-12-10 @ 15:39:08 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Vad/vem är det som oroar dig? :(


2009-12-10 @ 17:15:54
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Junie

åh nej :(


2009-12-11 @ 11:24:52
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback