Love hurts

 

 


Tänkte bara säga att det inte finns något att säga. Jag har förstört allt som någonsin betytt något, och sumpat chanserna till lycka. Jag är väldigt ledsen och mitt hjärta värker så olidligt. Nu när det är alldeles försent så vet jag vad jag måste göra och jag vet mer säkert än någonsin vad jag vill.

Jag ger inte upp. Så länge det finns hopp så tänker jag fortsätta kampen..Troligen förgäves.  Hur förklarar man något oförklarligt, och hur ber man om ursäkt för något oförlåteligt? Hur visar man att man älskar någon mer än livet självt?



Önska mig lycka till!




Puss och förlåt älskade!


2009-01-20 @ 15:29:03 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback