Ord

 

 

Jag har försökt att göra nytta idag, dock utan större framsteg. Har funderat lite på vad jag ska göra med mitt liv, och funnit en utbildning som jag är väldigt intresserad av. Dessvärre är den i Älmhult, vilket knappast är en fördel. Men, men..Får se vad jag tar mig för. Vill inte låta en dröm förstöras bara för att jag inte vill bo där..


Har bakat kladdkaka idag och planerar att sätta i mig den nu framför Top Model och Andra Avenyn. Ja, jag förtjänar att tröstäta lite, vill jag tycka. För jag saknarsaknarsaknar min snuskung(e).





Dagens ord är: Ordlös, på förslag från Junie :)


Dagens dikt:

Du får tungor att knytas
läppar att skälva
strupar att längta

bokstäverna
i min vokabulär
vill paras ihop

ord önskar bildas
för att beskriva
kärleken

men älskling
du gör mig
ordlös






Puss och kram på er goingar, jag älskar er!






2009-01-27 @ 20:23:44 Permalink Dikter/Skrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

åh vilken fin dikt :) jag fattar inte hur du lyckas varje gång ^^


2009-01-29 @ 19:39:22
URL: http://jujju.bloggagratis.se

Postat av: Hemlig beundrare

Jag älskar dig också!


2009-02-01 @ 16:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback