Petite fleur

 

 

Resten av gårdagen blev kass den med. Team Nanne åkte ut från Körslaget, vilket gjorde mig enormt frustrerad. Hur tusan tänker folk egentligen!? De var ju bäst och Nanne är underbar!

Sen brände jag två fingrar på någon het mojäng i pannrummet, det gjorde rysligt ont! Idag har jag dock ingen känsel i fingrarna.

Fullmånen påverkade mig som vanligt så att jag inte kunde sova. Tillslut blev jag så less att jag gick in till mamma och sov i stället, månen lyser inte in där, utan placerar sig alltid utanför mitt fönster. Att vakna i morse var hopplöst.

Jag har faktiskt varit duktig och fått rätt mycket gjort idag, dock inte ens hälften så mycket som jag hoppats på.

Jag vill verkligen ha en liten vovve, en true hairless chinese crested, de är så oerhört söta och jättevackra! Jag villvillvill! Jag tänker dessutom se till att skaffa en. Om man kan köpa kärlek i form av en liten gullig livskamrat så är det väl värt vilket pris som helst? Jag behöver verkligen någon som håller mig sällskap, tvingar ut mig på promenader och som jag kan ta hand om.



"Du som tycker att dagarna går och livet flyr. Ta dig samman och gör något onyttigt"

Ovanstående citat speglar min livsfilosofi ganska bra.. Faktum är att jag gör nästan bara onyttiga saker.
Hehu. Tyvärr så springer tiden iväg ändå :/


Saknar min skatt! <3


2009-01-12 @ 00:00:42 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback