Träna

 

 

Det blev en riktigt härlig dag idag.  Vi klev upp tämligen tidigt och gick ner till gymmet. Det var länge sedan jag tränade, men det var väldigt skönt och det känns bra att komma igång igen. Efter träningen bastade vi lite innan vi gick och köpte supergoda mackor som vi åt till frunsch (frukost/lunch alltså). Sen råkade det visst bli lite slappande innan vi tog oss ner på stan för att uträtta en del ärenden.

Tiden rann iväg, så som den så gärna gör denna sommar. Det blev en sen men smaskig middag, bestående av en hemmagjord pizza med mycket grönsaker på. Fruktsallad till efterrätt blev det också, mums!

Jag har funderat mycket på inredningen av lägenheten. Är så rädd att den skall vara ful, så att jag inte får någon bra grund att utgå från. Jag har en vision av hur jag vill ha det, men är rädd att det inte kommer bli genomförbart. Det största problemet är väl dock att vi inte har några pengar. Det blir extremt svårt att köpa möbler! :/



Pussss


2009-07-09 @ 23:30:01 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Thår

vad du är söt älskling! <3

Lägenheten kommer att bli AWESOME! Och pengarna vinner vi ju på lotto!!! Lett å' vinne:P


2009-07-09 @ 23:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback