Puto deus fio

 

 



Nu är jag i Uppsala hos min allra käraste syster. Vi har inte hunnit så mycket som vi borde idag, och det är så klart mitt fel. Jag och mitt shoppingbegär! Kom billigt undan när det gällde tyg och så till balklänningen, så då shoppade jag ju massa kläder istället. Men jag har köpt en del våriga, pastellfärgade plagg, och det känns ju liksom nödvändigt.

Min klänning kommer att bli jättefin. Dock så går det inte så värst bra eftersom symaskinen bråkar jättemycket. Vi får nog ge upp de optimistiska planerna om att bli klara i helgen..Vette tusan om vi ens kommer få ihop fodret. Men men, den som lever får se..

Jag är glad ändå, för jag har känt den lilla bebisen sparkai Gudruns tjockmage. Längtar tills han (ja, för det blir nog en pojke) kommer så att jag har nån att köpa små gulliga kläder och leksaker åt :)


2009-03-13 @ 22:52:26 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback