Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?

 

 

Denna dag blev ju inte direkt som jag tänkt mig. Jag var på väldigt bra humör när jag traskade till skolan i morse, dock så gick det över då jag kom fram. Jag har tappat ett av mina finafinafina rosa örhängen! Varför tappar jag alltid de bästa!? Sedan på engelskan så skulle vi skriva en argumenterande text, det gick sådär. Jag tycker inte alls om att skriva på beställning, men jag hoppas verkligen att det blev bra.

Efter lunchen hade jag problem att få igen min jacka, och så hoppade knappen ur på mina byxor. Innebär det att jag har gått och blivit tjock!? Hur som helst så kändes det deprimerande. Då tröstade jag mig genom att gå och sukta över de underbara skorna jag förälskade mig i igår. Den trevliga tjejen på DNA är verkligen bra och hjälpsam. I dag tipsade hon till och med om en handväska hon sett som jag borde gilla, vilket jag såklart gjorde! Fler sådana människor tack!

Jag, Madde och Junie har sedan varit hos mig och jobbat med projektet i ett par timmar. Det var spännande och gick riktigt bra, vi tog oss verkligen framåt. Självklart blev det skoj också, det är svårt att ha tråkigt med de töserna. Jag tror för övrigt att Madde är lite förälskad i mig "Jag känner fortfarande dina fingrar på min rygg!" "vad fin du ser ut!", det sistnämnda sades samtidigt som hon klappade på min handled (oroväckande länge :P)


Just det..Jag har fått ca 15 små rivmärken på ryggen av min spikmatta, stackars mig! Dock så tycker jag att den är väldigt skön att ligga på och meditationen till bilden på baksidan var underbar.


2009-03-19 @ 17:45:49 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

haha jag tror också att Madde är kär i dig ;)


2009-03-19 @ 20:24:39
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback