Nihil agere delectat

 

 



Det blev en trevlig kväll hos Thilda igår. Vi drack massor med vin och åt crepês och tunella, eller oj Nutella heter det visst , hihi. Det är tur att jag är så lättroad, jag hade riktigt kul iaf! Som väntat var jag inte särskilt pigg i morse och det var ganska kämpigt att ta sig upp till skolan.

På eftermiddagen tittade jag på skor, jag behöver ett par fina vita till balen/studenten. Fick enormt mycket hjälp av den superschyssta tjejen på DNA. Hon plockade fram några par skor som jag nu är fullständigt förälskad i. Nu gäller det bara att ta ett beslut, vilket är lättare sagt än gjort! Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Det finns tre par vita som jag älskar också är det ett svart par som jag bara måste ha.  Finns det något underbarare än skor? Iiiiiiih!


Har försökt vänja mig vid min spikmatta, men än så länge gör den mest ont. Senare ikväll ska jag istället ägna mig åt dess baksida och meditera, det ska bli härligt!


2009-03-18 @ 17:28:32 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

fin blogg :o)


2009-03-18 @ 19:40:27
URL: http://jenniestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback