Nemo

 

 

Idag har jag inte varit på så värst bra humör. Jag vaknade tidigt och kunde inte somna om. Kände mig dessutom värdelös och oälskad. När jag sedan kom till skolan så visade det sig att jag inte direkt hade nåt där att göra. Men men. Jag har äntligen inhandlat två par skor! Ett par till balen och ett annat par som jag bara var tvungen att ha. Hoppas verkligen att jag valde rätt balskor..Ett par fantastiska som jag valde bort kommer till i rött till hösten så då ska jag köpa dem, intalar jag mig som tröst.


När jag gick hem från bussen var jag småsur över det jäkliga vädret och hoppade på alla dumma iskanter som kom i min väg, så att isen krackelerade. Sen började det blåsa jättemycket, precis när jag befann mig i en glashal nedförsbacke. Det bara gled ganska långt och började småfnissa för mig själv, det var ju så roligt! Jag behövde dock inte gå så mycket mer, för sen kom min kära moder och plockade upp mig. Novalee var med också, och då kunde jag ju omöjligt låta bli att vara glad.

Den lilla prinsessan har klamrat sig fast vid mig och varit en "faster-gris" idag. Hon förgyller verkligen tillvaron med sin närhet. När vi var och handlade på Coop så skrek hon högt till ett gäng barn/ungdomar "Ska vi busa!?", så gulligt!
I bilen sjöng hon för mig, "Du heter Isak, du heter Isak, du heter Isak" Hon var jättebusig och började sedan skrika. När hon blev åtsagd att vara tystare så sa hon

"Du dum. Skrjka mitt öja, då göj e ont" "Neeeeh! Du inte dum, mi dum, skjika fassers öja, pappas öja, fammos åsså, ont"


Älskar!


2009-03-20 @ 21:51:04 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback