Pisces natare oportet.

 

 

Sedan jag skrev sist har jag haft två härliga dagar med många skratt och värmande solsken.  Igår lärde jag mig om Marmeladvetenskapen- läran om syltning i människans inre, sockermängd etc. Det är en mycket avancerad vetenskap kan jag tala om, det är absolut inget att leka med. 


Igår kom jag och Junie på att vi vill ut och resa, så när jag har skaffat ett pass så kommer vi nog att åka till Kroatien :)
Blir det av (vilket jag hoppas!) så kommer vi att ha skitkul!

Nu ska jag skutta i väg till tåget och bege mig till Uppsala, och min allra käraste syster! <3


2009-03-12 @ 16:28:04 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Vi kommer ha så jäävla kul!! :D:D


2009-03-12 @ 19:40:16
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback