Pain

 

 

Attans vad allt kändes hopplöst just nu. Jag har helt plötsligt tappat all ork och all energi, det var jättelänge sedan jag fick något vettigt gjort. Det är bara en månad kvar tills jag tar studenten! Paniken och framtidsångesten gör mig handlingsförlamad. Tänk om jag bara kunde se till att bli klar, så att jag kan njuta de sista veckorna.

Bal om typ en vecka och jag har en del saker kvar att införskaffa, dessvärre är det mer digert än någonsin på pengafronten. Vilka jäkla problem man kan ha va? Det är vansinnigt.

Väntar spänt på att få ett korrekturexemplar av min bok.. Vill ju så gärna få ut den innan skolan slutar.

Jag har ingen chans att komma in på drömutbildningen i Älmhult nu, bara för att jag inte kunde ta mig ner på intervjun idag. Helvete! Jag borde ha ansträngt mig ännu mer, och sett till att jag kom dit. Så himla orättvist att de inte kan göra det över telefon, eller i alla fall ge mig en ny tid. Blir väl telefonintervjuer med ett par andra skolor i alla fall, bara de hör av sig.

Jag som trodde att jag hade min framtid någorlunda klar för mig, nu har jag ingen som helst aning om vad jag ska ta mig till. Jag borde förstås ha sökt något sommarjobb, men icke! Hur har jag tänkt ha råd att ta mig på de fotograferingar jag har inplanerade i sommar? Och hur blir det med Paris? Kryssning blir det i alla fall, i augusti.

Var på akuten igår. Det tycks inte vara något allvarligt fel på mig, inget som behöver opereras eller så. Det är ju positivt i alla fall.


Nu ska jag duscha....

om jag orkar.


2009-05-05 @ 19:07:48 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback