Future?

 

 

Allt fortsätter att gå dåligt för mig, men jag försöker att ta vara på de ögonblick då det är bättre. Nog borde det väl ändå vända snart?

Jag har sökt 20 kurser/program på Uppsala Universitet till våren, för att ha några alternativ om jag nu bestämmer mig för att inte stanna kvar här.

Livet har aldrig känts så begränsat som det gör just nu. Det finns ingenting att göra här när man inte har några pengar. Nog för att det finns trevligt folk att umgås med (när de nu är hemma/har tid), men det känns tråkigt att inte kunna göra något tillsammans. Ingen bio, ingen shopping, ingen fika, osv.

Igår var det lite folk här och vi hade filmkväll. Det var trevligt, visst var det det. Men jag får så dåligt samvete när jag inte har något att bjuda mina gäster på. Jag brukar nästan alltid ha bakat något eller kastat ihop något tilltugg. Jag är konstig, det är jag minsann. Mat är ju liksom livet, god mat och goda vänner är en oslagbar kombination!

Om en vecka befinner jag mig hemma i Mattmar, det ska bli så oerhört skönt att komma hem! Ska träffa så många som möjligt av mina vänner, vara med familjen, ta långa skogspromenader, festa och bara vara. Det ska bli underbart. Tänk så bortskämd jag var när jag bodde i Mattmar/Östersund. Man inser inte vad man har förrän man håller på att förlorar det.

Nu ska jag och älskling krypa ner i sängen och kramas, för det har vi gjort oss förtjänta av <3


2009-10-18 @ 00:19:06 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härlig blogg :DDDD


2009-10-18 @ 14:27:19
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Postat av: Liggande-på-golvet-mannen!

Fin du är(:!


2009-10-19 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback