Intervju, LT

 

 

Idag var jag i Länstidningen. Hade dessvärre inte blivit meddelad om det, trots att jag skulle bli mailad när de visste när det skulle publiceras. Så det var ju tur att någon hade läst det och kunde tala om det för mig. Jag gick genast in på nätet och läste artikeln. Den var helt ok, förutom att det står att jag bor i Hällesjö! Journalister verkar ha väldigt svår att skriva något som är helt och hållet rätt. Hoppas dessutom att dikterna inte är så ihoptryckta i pappersversionen av tidningen som de är här, det ser ju förj*vligt ut.

Nåväl. Ni kan i alla fall läsa artikeln här


2010-04-16 @ 16:17:52 Permalink Dikter/Skrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback