Möbellycka

 

 

Idag har jag, Kristin och älskling varit på Återbruket igen. Vi inköpte en del möbler, men det finns fortfarande superfina teakmöbler för nästan inga pengar. Önskar verkligen att jag hade ett stort hus där jag kunde ställa allt. Möblerna blir hemkörda i morgon, och jag längtar. De måste dock behandlas, men det ska vi väl förhoppningsvis kunna ordna inom en snar framtid. Vi ska även försöka sälja några av de möbler vi hade sedan tidigare, men jag har ju så oerhört svårt att göra mig av med saker, vilket jag ständigt förbannar mig själv för.

Blev en mysig och god lunch på DG's idag, sedan stannade vi kvar för att kunna titta på den lokal där vi ska ha utställning under Vårskrik.

När jag sedan kom hem lagade jag vegetarisk lasagne och bakade en god kladdkaka. Tiden har bara runnit iväg ikväll, men jag har hunnit vara på skolan en sväng i alla fall. I morgon ska jag diskutera mina idéer med Saskia, och se om det är något som går att arbeta vidare med.

Nu ska jag ta en dusch, titta på tv och mysa med älsklingen.


2010-04-21 @ 20:50:07 Permalink Vardag Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Hur blev det med dikten nudåa? ;)


2010-04-21 @ 23:08:14
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Jenny Halvardsson

Fin blogg! :)


2010-04-22 @ 15:33:47
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/

Postat av: Matilda Simonette- En blogg som blir större och större!

Hej! Nu har det skapats en facebook sida om min blogg som man kan gilla och bli ett fan av för att se mina uppdateringar och annat som hör till min blogg.



Jag har ett gäng besökare på min blogg och därför tänkte jag att när jag fått ihop ett gäng på facebook sidan som "gillar" så väljer jag ut några bloggare därifrån som kommer få publicitet på sidan och därmed bloggen. Vill Du få en större blogg så tryck på gilla knappen och jag kanske väljer dig??=)



Du behöver bara söka på "MatildaSimonette" så hittar du mig. Efter att du gått med där så skicka ett meddelande till= [email protected] så jag vet att du är med och tävlar.:) Sidan är just nu skapad så du har stor chans... Lycka till!!



//Matilda


2010-04-22 @ 22:37:34
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback