Pata, pata, pata, pon!

 

 

Så var klockan strax efter 23.00 och jag är precis hemkommen från skolan där jag har tillbringat några timmar såhär på kvällskvisten. Det går långsamt, men i alla fall i rätt riktning. Visade/förklarade mina idéer för Saskia idag och hon lät väldigt positiv. Hon tyckte att jag skulle satsa på den jag själv tyckte bäst om, så det har jag också gjort, trots att den är ganska avancerad. Men som sagt, det går framåt. Har diskuterat saken med älskling ikväll, och det hjälper faktiskt väldigt mycket att ha någon att bolla sina idéer med. Han är bättre på det praktiska och hur man går tillväga för att förverkliga sina visioner, dock så har vi nog båda två en tendens att vara lite för realistiska och tänka för praktiskt. Saskia tyckte även att jag skulle släppa det praktiska och inrikta mig mer på att göra något snyggt; vilket ju innebär stora problem för mig! Dessutom så tycker jag att konceptet "compact living" måste vara ganska praktiskt. Men, men.

Nu är jag vansinnigt trött och skall snart krypa ner i sängen. Jag skulle ta en tupplur tidigare idag, men istället så råkade både älskling och jag somna i ett par timmar, vilket gjorde oss väldigt slöa. Som tur var slapp jag ställa mig och laga middag, eftersom vi hade rester kvar sedan igår.

Nåväl. Nu jäklar skall här sovas!


2010-04-22 @ 23:08:29 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Motorcykeltjejen

Kavajen finns kvar! =)

Kramar


2010-04-23 @ 17:20:06
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback