Paus

 

 

Idag har det varit en tämligen händelserik och bra dag, bortsett från rädslan att förlora min älskling som för en stund kändes väldigt stark.

Vi sov ut ordentligt i morse, åt sedan frukost och duschade. Därefter gick vi på promenad och hamnade i Badhusparken där solen värmde gott. Sedan gick vi bort till MAX där vi åt god lunch.

Senare kom Junie och vi gick till Paus för att träffa älsklingens ena bror med flickvän och lite gullbebis. Det var trevligt! Efter det blev det en liten promenad på isen och sedan har vi tittat på Mirrors, en ganska otäck skräckfilm. Den har i alla fall fått mig att vilja hålla mig borta från speglar ett bra tag.

Att träffa Junie igen var som vanligt trevligt, och med lite tur har jag nästan övertalat henne om att följa med på Urkult i sommar. Det vore ju superskojigt, eller ja, rent av ur-kul! Hehu. Jag och min dåliga humor.

I morgon bär det av hem till Hällefors igen. Jag har verkligen ingen som helst lust att åka tillbaks dit. Här är det vår och enormt härligt att vara! Längtar redan tills jag får komma hit igen!



Puss på er, speciellt på älskling! <3


2010-04-05 @ 22:56:55 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Nisse

Bara att höra av er när ni kommer tillbaks ^^


2010-04-05 @ 23:59:53

Postat av: Junie

Hahaa! Humor, humor xD Vi får väl se om jag lyckas bortse från min bekväma sida i sommar :) Hur som helst så var det kul att träffa er igår! kram


2010-04-06 @ 09:41:32
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback