Tråkigt

 

 

Tråkigt att du från Lindesberg som tycker att mitt senaste inlägg (eller hela min blogg?) är "totalt ointressant" var anonym, det hade ju varit spännande att se hur intressant ditt liv och din blogg är. Jag är väl medveten om att jag inte lever ett särskilt intressant liv (det vill säga, jag skriver inte bara om allt jag shoppar), men min läsarskara växer ändå sakta men säkert, så tydligen delar inte alla din åsikt! I övrigt så tycker jag att om man skriver något sådant och är anonym så är det ganska fegt. Jag själv står alltid för mina åsikter.




2010-04-25 @ 11:33:15 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Lotta

SÖÖÖÖT BLOGG!!

haft en bra helg ??

kramar ::)


2010-04-25 @ 12:37:17
URL: http://lottasi.blogg.se/

Postat av: Hanna

meh, det var ju tråkigt för henne/honom att hon/han tyckte det. Jag kanske inte kommenterar så ofta, men jag tycker din blogg är mysig. :)



dessutom, man har rätt att vara tråkig.


2010-04-25 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback