Helgmys

 

 

Gårdagen blev jättemysig! Älskling, jag, Kristin, Karro och Sebastian gick och åt pizza. Tanken var att vi skulle ta en öl till maten, men alkoholtillståndet hade tydligen inte börjat gälla än, så det blev vi snuvade på. Vi fick vänta jättelänge på pizzan, det var slut på fårost och luktade bränt, men jag tyckte i alla fall att det var jättegott när maten väl kom på bordet!

Vi gick sedan vidare till Alexanders Hus där även Emma och Sandra hängde på och vi ölade och hade det trevligt. Det var ett jättemysigt litet hak med väldigt bra service, dit kommer vi att gå fler gånger innan flytten! Vi satt inuti en frisörsalong, vilket förvisso kändes lite suspekt, en ack så härligt! De hade fina teakmöbler och stringhyllor som jag och Kristin suktade efter. De hade dessutom en jukebox, det är ju bara så charmigt!

Efter ett par timmar där drog vi vidare hem till Sandra där det blev ytterligare någon öl. Dock så var älskling och jag som vanligt trötta och gick hem först.

Ikväll blir det en lugn hemmakväll på tu man hand, med lite vin, kex och ost, samt någon bra film.

Bjuder på några bilder från igår, ber om ursäkt för halvtaskig kvalité och eventuella röda ögon, har inget bildbehandlingsprogram på denna dator.





2010-04-24 @ 16:53:28 Permalink Vardag Kommentarer (6) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

åh vad mysigt det lät, alltihop! :)


2010-04-24 @ 18:04:21
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Therese R.m

Det så ut som en bra kveld! Söte bilder. (-:


2010-04-24 @ 19:45:40
URL: http://rodmadsen.blogg.no

Postat av: Thorbjörn

Hade det jäkligt trevligt i går älskling!:) Puss!


2010-04-24 @ 22:02:52

Postat av: Ella

Väldigt cool header!


2010-04-24 @ 22:39:14
URL: http://ellaskriver.blogg.se/

Postat av: Anonym

totalt ointressant.


2010-04-24 @ 23:19:57

Postat av: Kristin

Det var sannerligen en mysig kväll. Det vill jag göra om innan vi flyttar från Hällefors :) Jäklans vilka äppelkinder jag har!


2010-05-04 @ 10:17:37
URL: http://kristinrenofalt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback