Frajdaj

 

 

Tjohej, tjohoj, mandelpotatis!


Nu har jag kategoriserat alla mina blogginlägg. Jag blev alldeles nostalgisk när jag läste igenom de äldsta inläggen. Tänk så mycket bättre och roligare jag skrev då! Jag skrev jättemycket vackert och tänkvärt.

Om du som läsare vill få ut så mycket som möjligt av ditt besök i min blogg, så tycker jag att du ska rikta in dig främst på kategorierna Dikter/skrivet samt Funderingar, de är i alla fall mina personliga favoriter.

Önskar att jag kan finna gnistan igen och vara lika tokig och glad som förr! Saknar alla mina vänner som gjorde livet till en fest! Jag saknar kossan Junie (ja, kommer du ihåg det, att jag kom på att du var en kossa?), Så fisk-Madde, supersnälla Loppan och fantastiska Hanna!


2010-04-09 @ 21:02:12 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Hahah aah vad vi skrattade åt det där med kossan, på filosofilektionen var det va? xD Du är dum Brallis, jag är ingen kossa ;P


2010-04-09 @ 23:01:40
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Josefin

åh jag saknar också! förlåt att jag aldrig kommenterar men jag brukar iaf kika in här ibland men jag har aldrig något bra att skriva så jag låter bli.. jag ska försöka bättra mig!:)



Kram<3


2010-04-10 @ 17:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback