Myseligos

 

 

Inatt somnade jag på älsklings arm, vilket är något av det mysigaste jag vet. Jag låg dessutom kvar i hans famn när jag vaknde i morse, vilket inte hör till vanligheterna, då vi båda brukar röra oss mycket i sömnen. Finns i alla fall inget bättre ställe att vakna upp på!

Så länge jag har min älskling kan jag klara av att bo som vi gör nu, men jag längtar ändå så innerligt efter ett eget hem. Vill få ha alla våra möbler, ett eget kök och alla våra köksgrejer och all mat som nu förvaras i Östersund. Och jag saknar mina kläder, skor och väskor! Känner mig inte alls som mig själv utan mina grejer.

Det kommer bli påfrestande och jobbigt, och risken är stor att vi kommer tvingas hoppa av våra utbildningar. Men jag tänker inte ge upp i första taget! Tillsammans kan vi klara det här, och det ska gå!

Inga pengar har vi heller. Jag längtar efter att få shoppa mysiga höstkläder och sitta på härliga resturanger och äta god mat!

Saknar Hällefors och alla goa människor där! Hoppas att jag kan träffa trevliga och jordnära filurer även här!


Puss på er och på mig tuss! <3


2010-08-26 @ 15:15:38 Permalink Vardag Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Linnea

mysigt :)


2010-08-26 @ 15:22:05
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Postat av: Birchgrove

Jag körde igenom Hällefors igår och hade tänkt att tanka där, men dieselpumpen spottade och fräste bara åt mig. Dessutom så snackade den mest osnygga killen som stod i kassan västerbottniska. Riktigt spännande ställe,


2010-08-26 @ 17:59:47

Postat av: Elina

såå myysigt att vakna med sin älskling :)(L)


2010-08-26 @ 18:29:38
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback