Uppsala

 

 


Så har man anlänt till Uppsala, igår kväll för att vara exakt. Tågresan var ingen hit, fick ont i magen, svårt att andas hjärtklappning och det kändes som om jag skulle svimma. Något stressrelaterat kanske? Det blev hur som helst bättre i samband med att vi klev av tåget. Vi tog en taxi hem till min allra käraste syster där vi sov inatt. Senare idag kommer vi dock att bege oss hem till min andra syster där det är tänkt att vi skall bo tills vi får tag på något eget. Det kommer att bli trångt och jobbigt, men det är väldigt snällt att vi får bo där, hur länge de nu står ut med oss.

Fortfarande ingen ny undervisningsplan upplagd, och den skulle komma i måndags! Blir tokig! Inget svar på våra mail till skolpersonalen heller. Det får mig inte direkt att känna mig lugnare. Har verkligen inte läget under kontroll, alls!

Vi ska besluta vilken/vilka nationer vi skall gå med i också. Jag tänker nog gå med i V-dala, men älskling verkar mer sugen på Norrlands, så vi får se. Vi lär ju hur som helst hänga på dem båda.

Nu skall vi bege oss ut på stan för att kolla läget lite, och se om vi kan hitta till några av de byggnader vi kommer att skall vistas mest i.

Måtte saker och ting lösa sig snart, ovissheten gör mig galen!


Puss på er!


2010-08-25 @ 11:49:09 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Vissla Design

Kika in i min smyckesblogg!

Säljer smycken och tar emot beställningar. Alla smycken är unika och handgjorda!



MvH Vissla Design :)


2010-08-26 @ 13:59:01
URL: http://vissladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback