Goddag

 

 

Det var visst ett tag sedan jag bloggade sist... Har liksom varken haft tid eller inspiration den senaste tiden. Sist jag satt här så försökte jag publicera fler bilder från Urkult, men hur jag än fixade och trixade med dem så hamnade de åt fel håll då jag laddade upp dem. Om jag inte orkar ta tag i det någon gång framöver så ja, då går ni tyvärr miste om fantastiska bilder.

Livet just nu är kaos. Vi har städat ur vårt sommarboende packat ner massa grejer i en enda röra och försökt bestämma vad vi ska ha med oss till Uppsala. På tisdag åker vi. Det ser fortfarande rysligt mörkt ut på bostadsfronten. Och jag är så jäkla rädd för allt. Lilla jag på ett stort läskigt universitet, lilla jag utan eget hem och utan större delen av mina kläder/skor/väskor, och helt utan mina egna möbler! Huvva!

Längtar så innerligt efter ett hem. Här i Östersund finns jättestora och billiga lägenheter, men jag vill ju inte bo här! :( Livet är minsann aldrig lätt. Nu kastar jag mig ut, troligen faller jag handlöst, men kanske tar någon/något emot mig innan jag når marken, hoppas!

Under tiden i Hällefors blev jag bättre på att våga låta mig själv misslyckas, men jag vill inte misslyckas med detta! Jag som i så många år har velat flytta till Uppsala. Den jävla bostadsbristen ska inte få förstöra det för mig.

Dessutom är sommaren slut, hur fan gick det till!? Den började ju just och jag har inte hunnit med någonting! Det har verkligen varit fruktansvärt att vara pank, jag har helt enkelt inte haft råd att hitta på nåt! Knappt hunnit sola och bada heller, och inte har jag fiskat en enda gång!

Nej usch!




Ikväll ska jag till Kicki på inflyttningsfest, det ska bli trevligt! Senare blir det kanske utgång, om jag orkar. Men  nu, frukost! :D


Puss på er alla!



2010-08-21 @ 11:03:13 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Tess

Otroligt söt blogg :) Kika gärna in hos mig och säg hej :)


2010-08-22 @ 13:45:32
URL: http://taassiiie.blogg.se/

Postat av: ingrid

Jag undrar också vart sommaren tog vägen? :S



sv: jaa visst var han vacker? mums


2010-08-25 @ 07:43:48
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback