Istid

 

 

Så var jag äntligen uppe i mitt älskade Jämtland. I söndags anlände älskling och jag, bara en timme försenade, oerhört bra för att vara SJ! Kvällen innan var vi på julgask på V-dala, men det var dessvärre ingen hit.

Nu är jag i Mattmar och vi har ca 33 minusgrader, härligt! Det är ju inte direkt så att man gärna går ut i onödan. Kan inte direkt påstå att någon riktig julkänsla infunnit sig än. Det är mest tiden innan jul som är mysig. Kanske börjar jag bli för gammal för julen,kan man det? Jag vet i alla fall en person som skulle ge ett stort "NEJ!" som svar på den frågan..

Inget är ju som det ska när vi inte firar jul i huset, utan i mammas lägenhet. Men sockersötaste tokungen Ellen är ju i alla fall här, och hon livar upp ganska mycket.

Har två tentor att plugga till under lovet, hurra! Någon vidare blogguppdatering lär jag inte ha tid/lust/ork med, håller dessutom på och donar med min nya blogg som ni snart skall få tillträde till.

Hade tänkt att försöka vara i Östersund en hel del och träffa folk, men jag vet inte om det verkar vara någon som vill träffa mig. Och det känns inte längre så lockande att åka in, på grund av det jäkla parasitvattnet.

Saknar min älskling och önskade att han var här och firade jul med mig!


2010-12-23 @ 14:25:19 Permalink Vardag Kommentarer (6) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: miranda

roligt att hitta en bloggare som är från jämtland :)

och tur säger jag att man bor 7 mil norr om parasiterna :)


2010-12-23 @ 16:50:04
URL: http://omgsocrazy.blogg.se/

Postat av: Anonym

Ha:-) Jag körde förbi eran lägenhet idag. Såg spännande ut. Vi syns kanske framöver.


2010-12-23 @ 17:12:08

Postat av: Junie

bara säg till när du har lust att åka in, jag är alltid redo :)


2010-12-23 @ 21:35:07
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: J. -17 och mamma till Julius

GOD JUL! :)


2010-12-24 @ 09:33:23
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Postat av: J. -17 och mamma till Julius

GOD JUL! :)


2010-12-24 @ 09:33:47
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Postat av: Thorbjörn

Önska också att vi kunde fira jul tillsammans.

Men vi syns snart iaf:) Puss puss!


2010-12-24 @ 10:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback