Frost

 

 

Igår morse anlände jag hem till Mattmar och härliga 40 minusgrader! Det är så kallt inomhus att mina fingrar blir stela och att jag inte förmår att göra särskilt mycket vettigt. Hade tänkt gå igenom alla mina gamla leksaker och dylikt nere i källaren, men där var det så kallt att i en låda med grejer så var allt frostigt, usch och fy! Det måste nog vänta tills det är varmare och jag kan få hjälp av något av mina kära syskon.

Jag hann träffa Anna en snabbis igår när jag var på Sundings. Nu har jag avnjutit mitt livs sista nötkransar, varför, åh varför måste Sundings stänga!? Ingenting är sig längre likt någonstans här hemma, det känns väldigt sorgligt. Snart har jag ju inte ens mitt barndomshem kvar, och kommer alltså heller inte kunna återuppliva gamla minnen på Sundings konditori.

Har varit till frissan och klippt kalufsen, härligt att inte vara så hemskt långhårig längre!

Nu sitter jag hos min kära broder och använder hans dator. Hade hoppats på milt väder så att jag kunde ta mig en långpromenad, men den korta promenaden hit räckte minsann mer än väl.


2010-02-24 @ 13:18:17 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: designtopia

Hallå hallå (:

har en nystartad blogg där jag erbjuder färdiga gratis designer och mycket annat skoj som photoshop tips och inredning.



Kika in och se om du hittar någon design som passar dig (:



- http://designtopia.blogg.se


2010-02-26 @ 12:23:56
URL: http://designtopia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback