Träning

 

 

Jag hade ont i halsen i morse och kände mig nästintill sjukligt asocial, så jag beslöt mig för att stanna hemma från skolan. Jag borde väl förbanna mig själv för det, jag vet ju hur lätt jag faller in i sådana mönster, men det var faktiskt riktigt välbehövt. Det blev en slö och mysig dag med älsklingen.

Ikväll blev jag medlurad av Kristin på ett Box och kick-pass. Jag var riktigt skeptisk, men det var faktiskt roligt. Det var förstås rejält jobbigt också, och betydligt mycket högre tempo än yogan. Jag är ju tämligen otränad, så det var kämpigt. Nu har jag väldigt ont i låren och kan knappt gå. Jag har tröstätit semlor och nu ska här mysas!


2010-02-08 @ 21:41:31 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: -Bear

Nästa gång hänger jag med;) kyss!


2010-02-09 @ 12:02:47

Postat av: Kristin

Medlurad minsann? Haha.. Jag ska försöka lura med dig någon mer gång också, så de så ;)


2010-02-09 @ 17:31:44
URL: http://kristinrenofalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback