Pengabrist

 

 

Jaha. Så har man plötsligt spenderat över 700 kr på mat till två middagar! Det är ju vaninnigt hur jäkla fort pengarna rinner iväg. Hatar att inte kunna ha råd att göra något när jag är hemma denna gång heller, för typ alla pengar går till bussresor. Nåväl, en utgång blir det i alla fall. Men innan dess så ska vi ha mat i en vecka, sen ska vi betala 3 bussresor, åka på kryssning och sedan ska jag ta mig hem till Mattmar, in till stan igen och vice versa. Måste dessutom klippa min jävla kalufs inför kommande fotograferingar, samt ta mig till dessa.

Denna helg blir lugn med god mat och myseligos, så att vi är riktigt uppvilade och taggade till nästa helg, för då jävlar ska det bli skoj! Önskar bara att jag hade mer pengar, men men.. Jag får ta det som det kommer och försöka klara mig månaden ut.


2010-02-12 @ 19:11:24 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

350 spänn/måltid?? Hur lyckades ni med det? :O


2010-02-12 @ 21:24:47
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback