Ice

 

 

Både gårdagen och denna dag spenderades ute på isen. Som tur var så följde min älskling med mig för att hjälpa till att bära, dock så hann vi inte göra så jättemycket. Idag har det varit riktigt kämpigt och jag har mestadels fått vänta på hjälp att såga ut mina bitar. Andra saker som gick fel var att en bit sågades jättesnett, jag var tvungen att flytta, någon försökte sno ett av mina block, ja det var sannerligen inte lätt. Och särskilt fint blir det inte heller.


När jag kom hem såg jag Örebro-elevernas teater om att vara sjukskriven, den var bra men deprimerande. Sedan tog älskling och jag en tupplur och efter det var jag på yoga. Nu är det snart dags att krypa ner i sängen igen, så att jag orkar med min sista dag på isen i morgon. Sedan bär det av till Uppsala!


2010-02-17 @ 22:13:26 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Haha försökte någon sno ditt block? xD Får man se bilder på den där skulpturen sen förresten?:)


2010-02-17 @ 23:10:53
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback