Torsdag igen

 

 

De senaste dagarna har bestått av sömn, och sömnbrist, men även kaos, ångest och lugn. En salig blandning alltså. Idag klev jag upp tidigt, men fick sedan lägga igen, för att vila. Det slutade dock med att både jag och älskling sov tre extra timmar. Dumt, men väldigt myseligosigt.

I eftermiddags var jag på skolan och fortsatte med projektet. Igår fick jag lite hjälp av Karin att komma igång. Idag visade jag Saskia vad jag kastat ihop (ja, för jag lade inte ner särskilt mycket tid på utformningen). Först sade hon att det var bra, sen sa hon att det inte var så fint och att det var väldigt, väldigt enkelt. En stund senare så sade hon att det var bra och imponerande på sådan kort tid. Så jag tolkar det som att det var dåligt, men ganska bra för att vara jag... Dock så tar jag inte åt mig så mycket eftersom jag ju inte lagt ner min själ i det. Det kändes värre när hon igår skrotade min mer genomtänkta idé. Jag har i alla fall ett syfte med mitt mönster och en djup tanke bakom dess enkelhet, vilket är mer än de flesta andra har.

Har varit till urmakaren och hämtat min klocka också. Han hade tagit bort en länk så att den skulle passa mig bättre, dock så upptäckte jag att den fortfarande är för stor för att jag skall kunna använda den..illa. Älskling och jag tog också en snabbfika när vi ändå var ute. Också lånade vi lite böcker.

När vi kom hem satt han vid datorn och jag satt i soffan och läste, samtidigt som vi smaskade på pajresterna från igår (supergod paj med grillad kyckling, chiliost, fetaost och annat mums!).

Sedan har jag tränat och vi har varit ute på promenad, så nu skall vi avsluta kvällen i soffan framför Dirty Dancing.


2010-02-04 @ 22:07:08 Permalink Vardag Kommentarer (5) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: elena

Hej! VIlken fin blogg du har!!

Läs och kommentera gärna min om du har lust :)

Hur har din dag varit ?

Kram/ Elena


2010-02-05 @ 14:09:27
URL: http://elenapeyron.blogg.se/

Postat av: Madeleine

sv; Ja verkligen! Nehe, men ja, är det billigt så :)


2010-02-05 @ 18:46:10
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Postat av: Mathilda

Jättefin blogg!! :D


2010-02-06 @ 09:56:06
URL: http://eekdahl.blogg.se/

Postat av: Dedde

sv; Nemen, tack!! :) Gröna kläder? Ja kanske de, det enda gröna jag har är min kofta utan ärmar tror jag, men den är fin :D


2010-02-06 @ 16:36:50
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Postat av: F A N C Y

Svar. Åh ja visst är de =) Allt bra med dig?


2010-02-06 @ 20:38:44
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback