Torsdag

 

 

Idag tog jag mig en sovmorgon. Det var riktigt skönt att stanna kvar i sängen någon timme extra och mysa med älsklingen. Jag gick till skolan en sväng efter lunch bara för att sitta och se dum ut. Jag hade ingen inspiration och var bara allmänt less.

Det är så frustrerande när man har riktigt bra idéer men inte kan visualisera dem. Jag har så tydliga bilder i mitt huvud, men vet inte alls vilken metod jag skall använda mig av för att försöka få fram dem. Har i alla fall pratat lite med Saskia nu och återfick hoppet. Jag skall först och främst skriva ner mina visioner så att det blir lättare för henne att hjälpa mig.

Detta är vad jag strävar efter att uppnå:

"En butik inspirerad av Luella som designer och hennes kollektioner, främst den enligt mitt tycke starkaste; Psychedelic Wonderland. Butiken skall kännas lyxig, lekfull och fräsch med psykedeliska och illusoriska inslag."


2010-01-14 @ 16:20:13 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback