Onyttigheter

 

 

Livet består av val, en del svårare än andra. Idag ställdes jag inför ett litet val som i sin tur kunde leda till ett ultimatium och få betydligt större konsekvenser. Det var ett val av det slag där man måste ta hänsyn till andra människor, men även sig själv. Trots att jag gjorde det val som kändes som det rätta, speciellt för att undvika tråkiga följder, så visade sig valet vara lite felaktigt (fast ändå rätt), kanske kan det även visa sig vara ännu värre med tiden. Det är jobbigt. Somliga saker borde man inte behöva välja, speciellt inte när någon blir sårad oavsett hur man gör.




Idag var jag på skolan på förmiddagen. Jag pratade lite med Saskia och fick inspiration. Gick hem för att börja arbeta, men så dök det upp jobbiga saker som tog all inspiration. Jag var tvungen att gråta och sova, och sen var lusten och inspirationen borta.

Jag är vansinnigt sugen på onyttigheter. Vill ha hamburgare, pizza, kebab, tårta, cupcakes, kladdkaka, cookies, brownies, kanelbullar och sockervadd! Men, jag försöker ju äta nyttigt... :(



2010-01-27 @ 15:08:25 Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback