Kroki

 

 

Så har jag varit på mitt livs första kroki. Något så svårt och utmattande har jag nog aldrig varit med om förr! Efter en timme var jag så trött att jag kände att jag omöjligt kunde stanna kvar längre. Trots lärarnas uppmuntrande ord så kändes det bara förjävligt och man kunde knappt se vad mina skisser föreställde. Alla andra är ju så oerhört duktiga!

Dock så gick det mycket bättre när jag gick hem och ritade av älskling, kan det bero på att jag är mycket mer avslappnad här hemma?

Senare idag var älskling och jag och införskaffade oss ett snyggt teakskrivbord samt solade lite. Nu ikväll har jag varit på yoga. Den var jobbig idag och jag blir så nedstämd efteråt.

Nu ska jag försöka plugga lite innan jag skall sova, så får vi se hur tusan redovisningen i morgon går, jag lär förbanna mig själv för all framtid efteråt..


2010-01-20 @ 21:00:24 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback