Liten och trött

 

 

Idag har jag varit så rysligt trött. Somnade sent i natt och blev alldeles skärrad när väckarklockan ringde. Tog mig upp tillslut i alla fall, men kämpigt var det. Hann inte med någon frukost heller, så jag smet hem från skolan ganska tidigt för att äta. När jag hade ätit lite lade jag mig i sängen, och sov bort hela lunchen.

Är fortfarande jättetrött och halvt borta i huvudet. Har i alla fall bockat av en sak på min långa "att göra-lista", vi har bokat tågbiljetter till Uppsala och hem till Östersund. Vette fan hur jag ska överleva denna månad utan pengar, men det får helt enkelt gå på nåt vis.

Det jävliga är att jag verkligen måste gå till tandläkaren, skulle behöva klippa mig också måste man ju ha mat, plus att det kommer krävas ett antal bussresor när vi ska på kryssning och när vi är hemma i Jämtland..Usch för pengar!


2010-01-25 @ 18:21:06 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback