Myskväll

 

 

Det blev faktiskt ändrade planer ikväll. Kristin och Josefine kom hit, vi kikade lite på tv och myste. Sen drog vi vidare hem till Julia för trevligt umgänge. Det var en helt ok kväll, om än ganska lugn. Lite alkohol fick jag faktiskt i mig, men var definitivt inte berusad. Vi myste, pratade och hade det allmänt trevligt, lagom mycket folk var det också.

Nästa helg riskerar dessvärre att bli lika lugn, efter som nästan hela klassen skall åka till Sthlm då, så då blir det ensamt för oss stackare som blir kvar...

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, så att jag förhoppningsvis orkar ta itu med något vettigt i morgon!


2010-01-17 @ 01:27:28 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback