Onsdagsstress

 

 

Har bestämt mig för att jag i eftermiddag ska vara duktig och gå på Krokin, skriver och rapporterar senare, under förutsättning att jag överlever alltså. Jag är ju som ni kanske vet värdelös på att rita...

Måste dessutom bli klar med projektet som skall redovisas i morgon, hinna gå och handla, gå på Kaloppis, kanske sola, laga mat samt gå på yoga. Det blir en stressig dag! Man får se hur detta går, om jag ens klarar av att göra något av allt det jag borde.

Nu blir det i alla fall lunch innan det bär iväg till skolan igen.


2010-01-20 @ 11:36:47 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Dedde

sv; Tack! Känns riktigt kul :) Hur är det med dig då? Kram


2010-01-20 @ 12:02:12
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback