Torsdag

 

 

Jag börjar misstänka att det är något fel på mig.. Jag försov mig idag också, och jag tycks liksom aldrig piggna till. Jag är så oerhört trött! Detta trots min tämligen hälsosamma kost och min träning.

Fick inte just något skolarbete gjort idag heller, men tror jag börjar komma på hur jag skall gå till väga. Dock så förväntar jag mig inte ens att bli klar, det känns så jäkla hopplöst.

Hade stora förhoppningar inför den stundande helgen, men nu verkar det som om den kommer bli tämligen värdelös. Fast jag hoppas förstås på motsatsen, även om det inte ser hoppfullt ut alls.

Usch. Jag är trött på tillvaron och på att tiden bara rinner iväg. Jag måste försöka ta tag i saker och ting! Nu ska jag bege mig till skolan för att skriva ut papper.


2010-01-28 @ 20:17:08 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: «PinkieLaady

Du kan inte ha någon vinter depression? "/

Hoppas du känner dig piggare! =)


2010-01-29 @ 04:58:52
URL: http://pinkielaady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback