Woodstock

 

 

Ikväll har jag fått kontakt med ett par fotografer och någn MUA för framtida fotograferingar, det ska bli kul att komma igång lite igen!

Älskling och jag har tittat på Taking Woodstock och ätit Ben & Jerry's, mums! Har lite dåligt samvete för att jag har varit så onyttig i helgen, men å andra sidan så har jag så länge suktat efter min älsklingsglass, så jag blev alldels överlycklig när vi äntligen kunde få tag på sådan i denna håla.

Taking Woodstock var riktigt bra och fick mig att längta ännu mer efter sommaren, och Urkult! Så jäkla härlig stämning i hela filmen!

Detta är kärlek:


2010-01-24 @ 23:10:18 Permalink Bilder Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Kärlek!

Du kommer undan den här gången med att lägga ut den där bilden;)<3 Men nästa gång är jag och Hugo inte lika nådiga!


2010-01-27 @ 10:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback