Sommarnatt

 

 

Nu är sommaren äntligen här. Det har varit några riktigt varma och härliga dagar nu. Jag kom in till stan i torsdags och överraskade älsklingen både med min oannonserade hemkomst och med middag. Fredagen spenderades i solen med trevligt folk. På kvällen förfestades det lite hos oss och sedan drog vi vidare till Marité. Det var en rätt ok kväll, den hade dock kunnat vara mycket bättre.

Idag mådde jag inte bra alls, bakfylla tänker ni, men det verkar orimligt. Drack inte alls mycket alkohol igår, utan däremot väldigt mycket vatten. Ändå hade jag olidligt ont i huvudet och var helt matt i kroppen när jag vaknade, men, men.

Älskling och jag har precis sett Hierro. Den var bra, men ingen superfilm. Det är alltså ingen större förlust om man missat den.

Förresten, om någon av er saknar svar på frågor/kommentarer så beror det på att det är något knas så att jag inte blir meddelad om mina nya kommentarer såsom jag ska.

Nu bär det av ut i sommarnatten och i morgon väntar nya äventyr!

Puss på tuss, och er andra!




2010-07-04 @ 00:11:06 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback