Agdas

 

 

Nu har jag avslutat den sista av mina tre dagar på Agdas Kafé i Mattmar. Förhoppningsvis blir det fler senare i sommar. Det har varit riktigt roligt, även om det inte har varit så jättemycket folk i helgen, då vädret varit uselt. Att jag fick jobba tillsammans med Anneli bidrog nog till att göra det roligt. Min dröm om att starta ett eget café har växt sig starkare, trots att jag även blivit mer medveten om eventuella motgångar och alla de krångliga regler som gäller. Jag älskar ju att baka och kan mycket väl tänka mig att ha fler dagar såsom dessa, om än med lite mer folk.

Ikväll bär det av in till Östersund igen är tanken, det ska bli skönt. Midsommar lär älskling och jag tillbringa uppe i Havsnäs hos hans mor. Kanske inte det allra roligaste, men alla våra kompisar tycks ha andra planer, så då får det bli så.

Ska försöka att bjuda på lite bilder från jobbet nåt framöver också, men som sagt så blir blogguppdateringen lite halvdan i sommar.

Puss på er!


2010-06-20 @ 17:13:12 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Jeanette

Skulle kommenterat i förra inlägget men gick inte så jag skriver här istället. Jag blir ju galet sugen på pommac när jag såg din bild. Det har man ju inte druckit på år och dar!!


2010-06-22 @ 23:48:06
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback