Starchild

 

 

Som ni kanske noterat så har min blogguppdatering verkligen inte varit något att hurra över den senaste tiden, och så lär det dessvärre förbli. Älskling och jag har nu flyttat in i den lägenhet vi skall vara bosatta i under sommaren, och något bredband verkar inte ingå. Vad tusan har vi gett oss in i?

I helgen var vi i Uppsala och Stockholm. Lördagen ägnade vi åt att stå ute i ca 7 timmar, och frysa som tokar. Men det var minsann värt det, och jag längtar tillbaks. Vi var nämligen på Stadion och såg Kiss! Det var så grymt jävla bra! Ryser i hela kroppen när jag tänker på när de framförde mina favoritlåtar. Det var verkligen över förväntan! Jag förträngde att de är gamla gubbar och förälskade mig i Paul Stanley, när jag nu googlade bilder på honom och insåg hur han ser ut utan sminket så gick förälskelsen genast över.


2010-06-14 @ 23:58:17 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Haha en kortvarig förälskelse alltså xD Trist att ni inte har nåt bredband... ni får skaffa mobilt då, en sån dära dongel som det så vackert heter^^


2010-06-16 @ 16:56:11
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback