Midsommar med mera

 

 

I onsdags åkte älskling och jag till Havsnäs, där hans mormor bor och hans mamma har "sommarstuga". Jag hade jättesvårt att andas den natten, och fick inte mycket sömn alls. På torsdagen hade jag jätteont i halsen. Älskling och jag satt då ute i solen och prismärkte lite saker som han ska sälja. Sedan började det att anlända norskar. De festade och väsnades hela natten, när vi försökte sova.

Vips så var det midsommarafton, och jag var riktigt förkyld. Vi åkte till Strömsund på traditionellt midsommarfirande, dessvärre så började det regna så fort stången restes. Väl hemma igen så lade jag mig i sängen, där jag blev kvar ganska länge. De anlände fler norskar och en hel gris grillades, dock så började den brinna då karlarna inte var så bra på att hålla koll på den, utan hellre söp.  Middag blev det först klockan 22, och då fick jag inte i mig mycket, grisen lät jag bli helt, usch och fy! Direkt efter maten stupade jag i säng. Sedan dess har jag varit mer eller mindre sängliggandes och jättedålig.

I lördags öppnade Thorbjörns mor sitt café och sin loppis, och det kom jättemycket folk. Det var trevligt, även om jag inte orkade delta särskilt mycket.

Vi hann även med att åka och leta efter björnar under vår vistelse där uppe i deras rike, fick dock inte se någon denna gång heller. Skulle gärna göra det när jag befinner mig i bilen, men aldrig om jag var ute och gick!

Blir vansinnig på denna lilla skitdator, går inte att lägga upp några bilder i stående format, och det är de som är de bästa! Ni får därför nöja er med lite halvtråkiga bilder så länge, fler kommer nog upp på facebook!

Vi är tillbaks i Östersund, men jag är fortfarande sjuk :( Nåväl, här kommer bilderna!






2010-06-28 @ 23:19:20 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

när jag var med såg vi ju i alla fall björnbajs :D Krya på dig brallis <3


2010-06-29 @ 12:49:43
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback