Jävla kaffe

 

 

Igår var älskling och jag till min nyfunna släkting här i Hällefors och drack kaffe. Det var trevligt, men att jag drack kaffe har jag bittert fått ångra. Det var så länge sedan jag sist drack det att jag har blivit extremt känslig. Jag kunde inte sova inatt på grund av svettningar, hjärtklappning, huvudvärk och rastlöshet, de symptom jag brukar uppleva om jag dricker kaffe sent på kvällen, men igår var det tidig eftermiddag då jag drack det.

Somnade troligen någon gång efter 5 i morse, och väcktes såklart av min väckarklocka. Hade kunnat somna om igen om det inte vore för att grannens radio gick igång klockan 8 även idag (såsom hela helgen!), på så hög volym att jag höll på att bli galen. Jag var redan hysterisk av trötthet och frustration, så det var så jäkla irriterande. Vet inte ens vilken granne det är, men det är i alla fall inte de mitt emot, fick vi veta efter att ha skällt ut dom..Personen i fråga kan knappast vara hemma,för jag har väldigt svårt att tänka mig att man frivilligt skulle vistas mitt i det oljudet.

Lyckades tillsist somna om och sov då till klockan 13. Gick då till skolan (fortfarande med hjärtklappningar), men kände mig så illamående och svimfärdig att jag gick hem igen. Har sedan försökt äta och kräkts. Mår inte bra alls.


2010-03-15 @ 15:42:28 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

oj. vad konstigt att du ska bli så dålig av kaffe :/ Du kanske skulle ha bett om en kopp te i stället. Hoppas det blir bättre snart! Och hoppas att eran granne kommer hem snart och tar reda på radiohelvetet haha! kram<3


2010-03-15 @ 15:53:57
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Kristin

Men usch.. det kanske inte var kaffet? Det kanske är något som går? Har inte heller mått särskilt bra idag och det känns som att jag är sjuk. Kramsi


2010-03-15 @ 23:46:19
URL: http://kristinrenofalt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback